στον διαδικτυακό τόπο της Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας
"Μαθαίνοντας να αθλούμαι στο σχολειό".
"Φίλοι μ’ καλώς ορίσατε, φίλοι μ’ κι αγαπημένοι
και ΄γώ μ’ αυτό τον ερχομό, πολύ ευχαριστώ σας.
"... μι πρόσταξεν η συντροφιά, για να σας πω τραγούδι
τραγούδι να σας πω μωρέ, να σας καλοκαρδίσω."
"Ας τραγουδήσω κι ας χαρώ, κι ας παίξω κι ας γελάσω"
"... μι πρόσταξεν η συντροφιά, για να σας πω τραγούδι
τραγούδι να σας πω μωρέ, να σας καλοκαρδίσω."
"Ας τραγουδήσω κι ας χαρώ, κι ας παίξω κι ας γελάσω"
κι ό,τι με γράψ’ η τύχη μου, εγώ ας τα περάσω."
(παραδοσιακό Δυτικής Θράκης)
(παραδοσιακό Δυτικής Θράκης)
**********
**********
"Καλώς ανταμωθήκαμε όλα τ’ αγαπημένα ... να μας φυλάει η Παναγιά και η Αγιά Τριάδα"
(παραδοσιακό καλωσόρισμα Μαρμαρά Προποντίδας). Στίχοι
**********
"Χίλια καλώς το βρήκαμε του φίλου μας το σπίτι ... και του καιρού να`ναι καλά κι αντίκαιρου και πάντα, να’ ρθουμε να ξανάρθουμε ..." (παραδοσιακό ριζίτικο Κρήτης) Στίχοι
**********
"Άιντε καλώς μωρέ καλώς ανταμωθήκαμαν ... εμείς οι ντερτιλήδες"
(παραδοσιακό Ηπείρου, περιοχής Μουργκάνας Θεσπρωτίας).
Με τους ίδιους στίχους συναντάται και σε πολυφωνική εκδοχή στην περιοχή του Πωγωνίου (Κτίσματα) Ηπείρου. Στίχοι
**********

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
H γνώμη σας για μας μετράει! Παρακαλώ, γράψτε τη παρακάτω χρησιμοποιώντας ελληνικούς χαρακτήρες, κεφαλαία - πεζά και χωρίς ορθογραφικά λάθη.